Aug 23
72. Nem szégyen zöldnek lenni!
Míg egyre több cég mondhatja el magáról, hogy lépéseket tesz a fenntarthatóságért, addig ugyanezen vállalatok egy részének kommunikációs szakemberei nem tekintik jó ötletnek, hogy erről nyíltan beszámoljanak. Pedig fontos lenne, hogy a globális kommunikációban a lehető legtöbb aktív fél tudatosan részt vegyen. Minél több pozitív eredmény kerül napvilágra, annál be- és elfogadhatóbbá válhat a fenntarthatóság elve.
A vállalatok marketingesei és kommunikációs ügynökségei általában úgy gondolják, hogy a legbiztosabb a jól bevált forgatókönyvet követni, azzal nem lőhetnek mellé. Viszont a vállalatvezetők sokszor nyitottak lennének a témában, az üzleti kockázatok elkerülése végett azonban inkább követik a PR-osok által meghatározott utat. Pedig a megfelelő kommunikációs stratégiával akár profitot is lehet termelni.
[...] Bővebben!