Hajmeresztő, mire képesek a magyar vásárlók az akciókért

Általában 2-3 órát töltenek el a vevők a bevásárlóközpontokban a kuponos akciók kedvéért, és akár sorba is állnak az üzletekben, ha elég nagy az árengedmény a kiszemelt termékre – mutat rá az Etele Plaza online kutatása. A látogatók leginkább ruhára és cipőre, élelmiszerre, valamint tisztítószerekre váltják be a kedvezményes utalványokat. A vevők között sokan vannak, akik 3-5 kilométert is legyalogolnak egy kuponos bevásárlás során.

Ijesztő trend a TikTokon: tényleg nincs korhatár? 

Egyre több gyerekinfluenszer gyárt szülői segítséggel és támogatással tartalmakat a közösségi platformokra. Úgy tűnik, hogy az érintettek nem igazán törödnek azzal, hogy mennyire káros és felesleges a kisgyerekek online jelenléte, és tudatos, megélhetési célú brandépítése.

Így működik egy hipermodern fogászati klinika Magyarországon

Tóka József soproni fogászata egyszékes rendelőként indult 1987-ben, mára viszont az ország legnagyobb fogászati magánkórháza lett, ahová reggel a páciens beteg fogakkal bemegy, délben pedig akár implantátumokkal rögzített teljes fogazattal távozhat. Tóka József édesapja is orvos volt, ő pedig ma a fiával együtt vezeti a klinikát, megmutatták, hogyan. Videó.

Óriási meglepetés: megnyerte a román állam a Verespatak-pert, csúnyán ráfáztak a kanadaiak

A román állam javára hozott ítéletet a washingtoni székhelyű Beruházási Viták Rendezésének Nemzetközi Központjának nemzetközi választottbírósága abban a perben, amelyet a kanadai konzorcium indított, miután meghiúsult a verespataki aranybánya megnyitása. Sőt, az ítélet szerint a cégnek 1,1 millió euró kártérítést kell fizetnie a román államnak perköltség címén.