Napi egyórás reklámblokkal ér fel Budapesten a tömegközlekedés

Átlag feletti népszerűségnek örvendenek az interaktív, valamint a full branding kültéri megoldások a legfiatalabb fővárosi felnőttek körében, akik általában is nagyobb affinitást mutatnak az out-of-home reklámok iránt – erősítették meg a JCD Hungary hiánypótló reprezentatív kutatásának eredményei a korábbi tapasztalatokat. A budapestiek közlekedési és közlekedés közbeni reklámfogyasztási szokásaira fókuszáló felmérésből az is kiderül, hogy egy átlagos fővárosi lakos naponta egy órát szán a tömegközlekedésre, és csak nagyon kevesen idegenkednek az útjuk során eléjük kerülő reklámoktól.

Tompos Márton: Eltűnt a Fudan Alapítvány

A momentumos politikus bejegyzett székhelyén kereste az alapítványt, amelyik úgy fizet ki milliókat bérekre, mintha tartozna hozzá egy egyetem is, csakhogy az nem létezik.

„Schwedens Justiz macht keine gute Figur“

In Stockholm setzte ein Mann ein Koran-Exemplar in Brand. Die Polizei hatte den Protest zuvor bewilligt, nachdem andere Aktionen dieser Art im Februar untersagt worden waren. WELT-Autor Deniz Yücel kommentiert die schwedische Justiz-Entscheidung und mögliche Reaktionen aus der Türkei.